Aquasprite Theme Demo

No Topic

19 March 2009 , Posted by Syaheed at Thursday, March 19, 2009

Salam Optimis,

Sudah lama tidak berpencak dalam bidang penulisan ni.Akhir-akhir ni saya sedikit busy sebagai seorang student Quantity Surveying dan juga sedikit sibuk dengan persatuan. Lawatan saya ke tapak pembinaan di Terengganu 2 hari yang lepas amat menyeronokkan walaupun kami rombongan lawatan menghadapi sedikit kepayahan kerana hujan tanpa henti selama 2 hari disana. Pelbagai pengalaman di peroleh sepanjang saya disana walaupun group saya tidak kesampaian hajat untuk mendapat working drawing bagi kerja portfolio kami iaitu Sewerage Treatment System..ok,cukup mengenai lawatan ke Terengganu.

Balik dari Terengganu,rindu untuk jenguk blog yang dah 2 hari ditinggalkan. Setelah ber’eksperimen’ dengan template baru dari web2feel.com ni, saya rasa agak tidak sesuai untuk blog saya.Template tersebut agak sesuai kalau ia digunakan untuk sesuatu organisasi sebagai laman web.Setelah berfikir panjang, maka inilah wajah baru blog saya. Walaupun agak sayang untuk menukar template yang lama, tetapi kerana beberapa permintaan dan untuk kesenangan pengunjung, maka saya bertekad untuk menukar template.Terima kasih atas sokongan anda semua.

Pagi tadi saya ada terdengar khabar berita bahawa Tok Guru Nik Aziz akan melancarkan blog beliau minggu depan.Wow!saya begitu teruja. Kalau seusia Tok Guru pun masih mampu berblog,apatah lagi saya dan anda yang masih muda. Jadi,saya bertekad untuk menjadi seorang blogger yang aktif sebagai salah satu wasilah untuk dakwah Islam,Insyaallah.Umur saya pun makin bertambah, jadi saya dalam proses transformasi untuk menjadi seorang yang lebih baik dari diri saya yang dulu.Anda doakan yer!Wassalam

p/s : takziah kepada sahabatku NurMukmin kerana blog beliau ditimpa masalah.moga beliau akan terus maju dan terkehadapan sebagai seorang blogger.

~Berjuang,berjuang & terus berjuang~

Currently have 2 comments:

  1. Anonymous says:

    wah,rumah dia cat baru lagi..asyik cat rumah je.tak letih ke..hehe..anyway,nice template..pasal blog tok guru tu,saya pun ada dengar juga.tak sabar nak tunggu:)