Aquasprite Theme Demo

Buat duit dengan BLOG?

27 May 2009 , Posted by Syaheed at Wednesday, May 27, 2009

Salam optimis,

Hmm,jarang-jarang sekali saya buat entri tentang bisnes di internet ni. Kali ini, disebabkan sahabat saya di UTP telah berkongsi dengan saya 3 ebook hasil tulisan beliau tentang cara-cara buat duit dengan internet yang bagi saya agak menarik, jadi, suka untuk saya kongsikan juga bersama sahabat-sahabat pembaca sekalian mengenai ebook percuma dari beliau ni.

Ebook ikan kecil untuk ikan besar adalah berkisar tentang pengalaman sahabat saya iaitu Raja Kamil ( seorang jutawan internet ). Beliau berkongsi cerita bagaimana beliau mula mengenali dunia bisnes internet dan sepak terajangnya.

Ada juga yang bertanyakan kepada beliau, bagaimana caranya buat duit secara online. Mereka bertanya bertubi-tubi hingga ada yang tanyakan , di manakah Raja Kamil mula-mula mendapat duit dari online.

Akur, dengan soalan yang bertubi-tubi itu, beliau keluarkan ebook yang bertajuk Duit Pantas Dari Lelong.com.my. Ya, duit pertama beliau dari online ialah daripada lelong.com.my, sebuah laman bidaan Malaysia.

Bukan seringgit, bahkan RM150 adalah jumlah yang Raja Kamil terima ketika mula-mula menerima duit daripada online ini.

Dalam ebook Duit Pantas Dari Lelong.com.my, beliau menceritakan stratergi-stratergi yang beliau ambil sehingga berjaya menghasilkan duit dari sana.

Seterusnya, ebook yang bertajuk 3 Idea Buat Duit Dengan Blog mendedahkan 3 cara yang Raja Kamil gunakan untuk menghasilkan pendapatan dengan blog.

BUKAN ITU SAHAJA

Anda juga boleh mengedarkan ebook-ebook ini secara percuma kepada sesiapa sahaja, malah anda juga boleh MENJUAL SEMULA pada harga yang anda suka.

Yang lagi best, Raja Kamil akan bagi hadiah kepada anda yang mendownload ebook beliau..nak tahu apa hadiahnya?? Cubalah sekarang..

Terima kasih kepada sahabat saya, Raja Kamil atas jasa beliau membantu kita menjana duit melalui internet.

Untuk mendowload ebook-ebook di atas, hanya klik pada gambar tersebut.Selamat membaca.

wassalam

~Begin With The End of Mind~



Currently have 1 comments:

  1. naa says:

    download free buku2 kat atas