Aquasprite Theme Demo

Perjuangan Perlu Diperhebat!

05 March 2010 , Posted by Syaheed at Friday, March 05, 2010


Bismillahi Walhamdulillah,


Apa khabar semua? Didoakan semoga kita semua sentiasa dibawah rahmat kasih sayangNYA,Insyaallah. Ketika ini, saya terasa sedikit janggal untuk mengemaskini blog setelah sekian lama saya membiarkan ia bersawang dan ber'karat'.Saya mohon maaf kerana telah membunuh dan menzalimi anda semua dengan tidak menunaikan hak anda sebagai pembaca dan pelawat blog nurjannah ini.

Sekadar perkongsian,sepanjang saya berada dalam semester ini, banyak perkara yang berlaku dalam hidup saya yang mana disana saya banyak belajar perkara baru yang agak mencabar zon selesa saya.Alhamdulillah.

Tinggal kurang lebih 4 minggu lagi untuk saya berada di alam 'practical training' sebagai Quantity Surveyor. Dengan komitmen yang perlu diberikan untuk praktikal, ditambah lagi dengan amanah baru sebagai Timbalan Pengerusi 2 Maaruf Club, saya cuba seimbangkan masa dan komitmen antara kedua-duanya. Insyaallah.

Alhamdulillah, poster terbaru Maaruf Club sesi 2009/10 telah pun siap dan berjaya dikeluarkan dan sekarang dalam proses edaran kepada semua kelab di UIA.Kredit untuk Akh Rauf atas usaha beliau mencetak dan mengeluarkan poster ini.Insyaallah, Maaruf Club sedang merangka program besar untuk semester depan. Saya mohon kerjasama semua pihak terutamanya ahli Maaruf Club yang berdaftar untuk kita sama-sama melajukan gerak kerja dakwah demi mencapai misi biah solehah yang diimpikan. Walaupun Maaruf Club menghadapi beberapa sekatan,cemuhan dan birokrasi dari pihak atasan, kami akan tetap utuh dan teguh dengan gerak kerja dakwah kami disertakan pertolongan dari Allah yang Maha Mengetahui & Berkuasa atas segalanya. Ameen Ya Rabb.

Insyaallah, segala perkongsian dan berita terkini tentang Maaruf Club akan dikongsikan di web kami iaitu http://marufclub.com/v1 . Kami di Maaruf Club amat terbuka untuk menerima segala pandangan,kritikan dan cadangan demi pembaikan gerak kerja dakwah.Insyaallah.

Akhirul kalam, ayuh sama-sama kita lajukan gear dakwah kita agar dapat bersaing dengan dakyah yahudi dan musuh Islam yang semakin liar dan mengganas di luar sana. Kepada yang ingin mengetahui aktiviti semasa saya, dijemput untuk add facebook saya di http://facebook.com/nurshahidat. Insyaallah, segala aktiviti terkini dan semasa akan saya update di page FB. Saya akan tetap menjadi blogger , cuma kekerapan update mungkin akan sedikit kurang berbanding sebelum ini memandangkan saya lebih banyak berfacebook berbanding berblog.=)

Siiru 'ala barakatillah. Semoga bertemu lagi. Insyaallah.



" BERANI GAGAL UNTUK BERJAYA"

Currently have 0 comments: