Aquasprite Theme Demo

Kekuatan

13 August 2008 , Posted by Syaheed at Wednesday, August 13, 2008

Salam Hormat


At-Taubah : 41

Maksudnya: “Berangkatlah kamu baik dengan RASA RINGAN atau RASA BERAT, & BERJIHADLAH
dengan HARTA & JIWAMU di jalan Allah, Yang demikian itu lebih baik bagi kamu
jika kamu mengetahui. “

Sungguh indah susunan kalamullah ini..ayat nie byk memberi motivasi kepada aku dlm membuat kerja2 islam baik dari segi kerja seharian ataupun kerja2 dakwah. Ayat ni adalah ayat teras bagi aku dlm menempuh liku-liku perjuangan nie. Akhir-akhir nie, sikap dan perasaan untuk malas hadir ke kuliah amat mempengaruhi diri aku. Terasa macam dah malas belajar. Pergi ke kelas pon tak dapat nak tumpu sepenuh perHATIan. Abah umi, maafkan aku kerana mensia-siakan harapanmu. Akan ku cuba perbaiki diri ini dan muhasabah balik kelemahan dan kekurangan diri. Moga-moga aku menjadi salah seorang penerima anugerah Dekan di waktu konvokesyen nanti.boleh ke aku? YA! AKU BOLEH! Nothing Imposible!!Moga aku dapat membanggakan Abah dan Umi satu hari nanti.

~Berjuang..Berkorban..Berjihad~

Currently have 0 comments: