Aquasprite Theme Demo

CONVEST 08

19 August 2008 , Posted by Syaheed at Tuesday, August 19, 2008


Salam Ukhwah kepada pengunjung blog NurIslam.



Di sini, NurIslam ingin membuat sedikit promosi tentang pesta konvokesyen UIAM ’08 yg akan bermula 21 Ogos sehingga 27 Ogos 2008. Pembaca-pembaca semua di jemput untuk memeriahkan lagi sambutan pesta pada kali ini. NurIslam mewakili unit Promosi untuk Majlis Perasmian Pesta ini ingin mengajak semua sahabat-sahabat menghadiri Majlis perasmian ini yg akan berlangsung pada :

Tarikh : 21 Ogos 2008 ( Khamis )
Tempat : KAED Main Auditorium, UIA Gombak.
Masa : 8.00 mlm – 11.30 mlm.

Refreshment is provided!

Untuk pengetahuan semua, sebelum majlis ini bermula, satu acara konvoi kereta berhias dari setiap kuliah akan mengelilingi UIA yang akan diadakan pada waktu petang dan malam. Kereta berhias yang paling GRAND akan mendapat Hadiah Istimewa dari pihak penganjur. AYUH SAHABAT!! Sama kita menyokong kuliah masing2.

Sepanjang pesta konvokesyen ini, pelbagai program-program menarik yang akan diadakan.antaranya : Forum PERdana Hal Ehwal Islam ( 23 Ogos ) , Students’ Leaders Convention ( 23 ogos ) , Marriage Course ( 26 & 27 Ogos ) , Mock Trial ( 27 & 28 Ogos ), Paintball Tournament ( 23 Ogos), Futsal Tournament ( 23 – 26 Ogos ) and Discover The Beauty Of Quran ( 21 – 27 Ogos ). Selain program-program di atas, gerai-gerai jualan juga turut di sediakan selama seminggu bertempat di Convest Hill .DhHarap sahabat-sahabat pengunjung blog NurIslam dapat menyertai program-program yang disediakan oleh pihak penganjur. Sebarang masalah boleh berkunjung ke web : http://www.convest08.com.wassalam.

Currently have 0 comments: