Aquasprite Theme Demo

Berbloglah !

18 May 2010 , Posted by Syaheed at Tuesday, May 18, 2010


Kenapa tidak berblog? Cukupkah dengan facebook? Bolehkah anda melihat mesej rakan anda untuk 20 hari yang lalu di facebook? Tidak.

Saya dan beberapa rakan saya ada berbincang tentang kelesuan blogger masakini untuk meng
update blog masing-masing dek kerana addicted dengan facebook.

Jika anda mempunyai blog, gabungkan kuasa RSS dan Facebook, untuk mendapatkan jumlah trafik yang maksima.

Jika anda mengalami kelesuan idea untuk mengupdate blog, rakan saya, Raja Kamil ada menyediakan tips kepada anda disini.

Blog merupakan laporan umum bagi seseorang, perniagaan bahkan medan penyampai mesej.
Dengan blog, satu-satu negara, digegarkan dengan gelombang politik era baru. Dengan blog juga, seseorang itu dapat mempertahankan dirinya.

Sebagai contoh, Anwar Ibrahim mempunyai blog. Apabila dikutuk, dijelaskannya di dalam blog penjelasan satu-satu tindakan beliau. Mahathir Mohammad, berblog. Berkongsikan pemikiran-pemikiran beliau, dikala, rakyat muda-mudi mula melupakannya.

Najib juga berblog. Dalam blog beliau, perancangan dan stratergi membangungkan negara diperjelaskan. Biar apa pun tujuan anda, politik atau tidak politik, agama atau bukan agama, perniagaan atau bukan perniagaan, blogging, merupakan satu wadah menyampaikan sesuatu.

Oleh itu, jom kita berblog! Activate Now !

Aku Seorang Blogger,

Mindasyaheed,
http://tinyurl.com/2bmvo2k

Currently have 5 comments:

  1. waa..
    hasil aku seorang blogger..
    smlm dh update blog..;p

  1. Unknown says:

    huhu..sekadar perkongsian...saya pun berblog.juga pernah mmpunyai FB.akhirnya,saya delete account fb dan teruskan berblog..^_^

    salam ziarah,
    nadia rusli

  1. Chef Az says:

    RSS? boleh saudari ceritakan berkenaan RSS?

    http://hamzah-al-fansuri.blogspot.com/