Aquasprite Theme Demo

Gilakah aku??

13 December 2009 , Posted by Syaheed at Sunday, December 13, 2009


Keadaan sekarang memaksa untuk..

Aku kena gila MEMBACA..
Aku kena gila BERFIKIR..
Aku kena gila BELAJAR
Aku kena gila MENULIS
Aku kena gila MENGANALISIS
Aku kena gila CARI ILMU
Aku kena gila MERANCANG
Aku kena gila BEKERJA
Aku kena gila BERDAKWAH
Aku kena gila RUHIYYAH
Aku kena gila SELIDIK

GILAKAH AKU??

SUDIKAH ANDA UNTUK BANTU SAYA MENJADI 'GILA'??

ATAU SUDIKAH ANDA MENJADI 'GILA' BERSAMA SAYA DEMI KEPENTINGAN ISLAM??

Firman Allah dari surah al-Baqarah ayat 216 yang bermaksud:

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedangkan peperangan itu ialah perkara yang kamu benci, dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu pada hal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu pada hal ia buruk bagi kamu, dan (ingatlah) Allah jualah yang mengetahui (semuanya) sedang kamu tidak mengetahuinya."
Surah al-Ankabut ayat 69 yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana Kami (Allah), sesungguhnya Kami akan memimpin mereka ke jalan Kami (yang menjadikan mereka bergembira serta beroleh keredhaan) dan sesungguhnya Allah berserta orang-orang yang melakukan kebaikan."

p/s : dunia sekarang sememangnya sudah naik gila.

~Berjuang..berjuang & terus berjuang~

Currently have 0 comments: