Aquasprite Theme Demo

PELIK??

15 September 2008 , Posted by Syaheed at Monday, September 15, 2008

Aku diam
Dia diam..
Aku cakap sepatah
Dia jawab sepatah..
Aku masuk
Dia keluar..
Aku pergi
Dia datang…
Aku bangun
Dia tidur..
Aku senyum
Dia masam..
Aku tertawa
Dia hanya diam..
Aku bercerita
Dia buat-buat tak dengar..
Aku tanya
Dia tak jawab..

TAPI
Kalau dengan awak,mereka dan kalian
Aksi dan respon DIA bertentangan sekali
Sangat berlainan dengan responnya terhadapku

KENAPA MACAM INI?
YA Allah..sampai bile aku di uji?
Mungkin aku ‘istimewa’ bagi dia
Sampai layanan terhadapku juga ‘istimewa’

YA!aku bahagia kerana aku ‘istimewa’ baginya.
Nak jadi ‘istimewa’ juga sepertiku?
RAPATI dan FAHAMILAH dIa
Sebagaimana rapatnya aku dengan insan ni.
Rapat ke??<>haha…

*p/s: NurIslam sayang semua sahabat2 NurIslam kerana tanpa sahabat, bagaikan nasi tak berlauk.KOSONG!.terima kasih kepada semua sahabat2 NurIslam kerana kalian telah menjadi pelangi kepada kehidupanku:)

Currently have 0 comments: