Aquasprite Theme Demo

Bagaimana Buat Duit Di Internet Daripada ZERO?

17 November 2009 , Posted by Syaheed at Tuesday, November 17, 2009

Bismillahi Walhamdulillah..

Saya sebenarnya jarang-jarang sekali membuat promosi tentang perniagaan internet ni. Tapi disebabkan ramai yang bertanya tentang bagaimana cara untuk buat bisnes internet ni, jadi saya cuba untuk mencadangkan produk di atas sebagai permulaan untuk menjadi HERO dalam bisnes internet ni.

Kedai-kedai banyak yang tutup kerana tak mampu lagi bayar sewa, dan pekerja.. Pekerja ramai yang diberhentikan kerja.. Dan banyak lagi masalah yang melanda.

Jadi, oleh sebab itu persoalan Bagaimana Buat Duit Di Internet semakin popular memandangkan buat duit di internet tidak memerlukan banyak modal atau boleh bermula daripada ZERO pengetahuan dan ZERO modal.

Terkejut tak bila saya katakan ZERO modal?

Ya, seorang usahawan internet muda, Ammar Zahar baru-baru ini melancarkan sebuah produk Zero Ke Hero iaitu strategi bagaimana beliau menjana pendapatan di internet bermula daripada ZERO pengetahuan dan ZERO modal..

Dia sememangnya sama saja dengan kebanyakan orang yang nak buat duit melalui internet. Teringin nak buat duit di internet tapi tak tahu caranya. Akhirnya atas usaha gigih dan strategi yang mengena, beliau kini menjadi salah seorang usahawan internet yang disegani dan mempunyai syarikat sendiri..

Bukan itu saja, jika dulu beliau digelar ZERO dan tidak mempunyai apa-apa selain duit PTPTN, kini beliau mampu membeli rumah sendiri, kereta sendiri dan pendapatan beliau melebihi dekan fakulti sendiri..hehe

Manarik kan?

Itu tak cukup menarik..

Yang lebih menarik, beliau kini membuka jualan Zero Ke Hero, berkongsi rahsia kejayaannya di internet dengan umum dan pastinya, ini bukan untuk semua orang..

Pakej ini hanya untuk mereka yang berminat nak buat duit di internet dan percaya bahawa internet adalah perniagaan sebenar dan bukannya skim cepat kaya seperti kebanyakan orang yang silap jalan.

Klik Disini

Klik saja link diatas dan tonton video Ammar.. Saya pasti, jika anda mendapatkan Zero Ke Hero, anda bakal bergelar Usahawan Internet berjaya tak lama lagi.. Mungkin setahun, sebulan, ataupun seminggu?

Jika anda dapatkan pakej ini dan ambil tindakan, semuanya tak mustahil!

Klik Disini

Semoga berjaya!

p/s : saya pun dalam proses belajar dengan saudara Ammar ni..anda nak join jejak langkah saya??jom dapatkan produk ni!!

pp/s : sesiapa dah beli produk ni, tolong emel kat saya bagitau kerana saya ada sesuatu hadiah istimewa akan bagi untuk anda..tak boleh reveal kat sini kerana ia adalah rahsia (^_^)

Currently have 6 comments:

  1. mantra says:

    Very nice blog...
    jemput datang ke blog dan exchange link :)

  1. faizambar says:

    leh percaye ke ni..sy byk baca tapi tak yakin sangat..rasa takut pun ada..klu awk leh kongsi ilmu email ke saya faizambar@gmail.com
    time kasih banyak2

  1. Syaheed says:

    Apa yang awak tak yakin??boleh tolong bagitau??insyaallah, sy kongsikan yg mana patut=)

    perniagaan internet memang luas..kalau orang yang tak tahu macam mana sbnrnya cara bisnes internet ni mmg akan kata tak yakin.Tapi takpe, normallah tu..=)

  1. SDintact says:

    Wow. Very nice post. Well done to you....keep up the good job.

  1. salam shahidat..ape y buat shahidat yakin nk join??

  1. Syaheed says:

    sebab ada kawan yg dah berjaya dengan bisnes internet ni..dan yg buat lagi yakin, sbb sy dah pun dapat duit melalui bisnes internet ni..=)

    yang penting, kena berani mencuba dan berani gagal